Αποτέλεσμα είναι να ταξιδέυουν μεταξύ face book και mail διάφορα links, όπως το www.poio-einai-to-idaniko-megethos-gia-megisti-apolaysi.com/
Eκεί όμως που γέλασα και το έστειλα κι εγώ σε πολύ κόσμο είναι το www.den-einai-spastiko-na-min-exeis-sima.com/
O λόγος είναι ότι αυτές τις μέρες έχει ακουστεί πολύ το "δεν είναι σπαστικό να μην έχεις σήμα" στο χώρο της διαφήμισης, όχι όμως ευχάριστα. Οχι για τη διαφήμιση της Cosmote και την γρήγορη απάντηση της vodafone. Oύτε για τη γκρίνια των συνδρομητών που ούτως ή άλλως δε έχουν παντού σήμα αλλά ούτε και για την έξυπνη απάντηση της wind μέσω της cream για το "δεν είναι σπαστικό να μην έχεις χρήμα"
Έχει ακουστεί πολύ για την αντίδραση της Οgilvy.
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΑΠΟΦΑΣΗ Αρ. A 3834
ΑΙΤΟΥΣΕΣ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ BOLD OGILVY, COSMOTE
ΘΕΜΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
“WIND – Κάλυψη & Οικονομία ” Τηλεόραση
Η Πρωτοβάθμια Επιτροπή Ελέγχου Επικοινωνίας, όπως προβλέπεται από τον Ελληνικό Κώδικα
Διαφήμισης – Επικοινωνίας, εξέτασε την υπό έλεγχο επικοινωνία και αξιολόγησε όλα τα στοιχεία που παρουσιάσθηκαν και τα επιχειρήματα που αναπτύχθηκαν κατά τη διαδικασία.
Η Επιτροπή έκρινε ότι η υπό έλεγχο επικοινωνία της WIND και συγκεκριμένα η φράση «σπαστικό δεν είναι να μην έχεις χρήμα;», καθώς και το οπτικό μέρος όπου ο πρωταγωνιστής επιδεικνύει το άδειο πορτοφόλι του, εκμεταλλεύεται τις ευνοϊκές εντυπώσεις που έχει προκαλέσει προηγούμενη επικοινωνία της COSMOTE και πιθανόν υπονομεύει την αποτελεσματικότητα της , λόγω της ιδιαίτερης ομοιότητας τους.
Συνεπώς η Επιτροπή ομόφωνα αποφάσισε ότι η υπό κρίση επικοινωνία της WIND προσκρούει στο άρθρο 15 του ΕΚΔ-Ε και πρέπει να τροποποιηθεί αναλόγως εντός 3 ημερών...
πηγή www.see.gr/
Πιστεύω ότι η αντίδραση αυτή, είτε οφείλεται σε πίεση του πελάτη, είτε σε άλλες αιτίες που αγνοώ, γιατί τόση έλλειψη χιούμορ από την εταιρία που έβγαλε και τον προπονητή, είναι απλά περίεργη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου