24.11.08

radical iq





Η toyota έχει και στο παρελθόν τρέξει πιο "ειδικές" καμπάνιες στο ελληνικό Internet, για το λανσάρισμα νέων μοντέλων. Αυτή τη φορά δοκίμασε και viral video. To μυστήριο un-boxing του νέου gadget καταλήγει σε κυνηγητό...

Ωραίο γύρισμα. Στα εναντίον, ότι είναι κάτι που θα το στείλεις μόνο σε κάποιον που έχει άμεσο ενδιαφέρον να αγοράσει αυτοκίνητο και μάλιστα τόσο μικρό. (Από την άλλη ίσως αυτό να είναι και το ζητούμενο βέβαια...) 692

Λογικά είναι της tribal αφού υπογράφουν και το site.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ένα βίντεο με λιγότερα από 1.000 views μετά από μία εβδομάδα, δεν θεωρείται viral.

"Αποτυχημένη προσπάθεια" ίσως να είναι πιο ακριβές κατηγοριοποίηση.

Μπορείς επίσης να το πεις κακή απομίμηση του video αυτού: http://www.youtube.com/watch?v=QQlzX7EyIwU

greekviral είπε...

To omnia ήταν κορυφαίο...
Είναι μεγάλη συζήτηση το τι είναι viral και ποιος του βάζει αυτή την ταμπέλα και είναι η κλασική ένσταση μου στις πιο πολλές ενέργειες που γίνονται στην Ελληνική αγορά. Όπως λέω και στην ανάρτηση για τον διαιτητή της Cosmote, βλέπεις πράγματα που δεν φτιάχτηκαν με σκοπό να γίνουν virals, να λειτουργούν έτσι και ενέργειες που σχεδιάστηκαν για virals να μην προχωρούν καθόλου.

Ειδικά στο κομμάτι viral video νομίζω οτι ανοίγει ενα νέο κεφάλαιο και θα γράψω κάποια στιγμή την άποψη μου.