6.11.08

lacta


Στο loveatfirstsite.gr βρίσκει κανείς τη νέα δημιουργία της Ogilvy για τη lacta. Eίναι μια γραμμική ιστορία σε video, που διακόπτετε και ο χρήστης καλείτε να επιλέξει κάποια σημεία στην οθόνη, για να τη συνεχίσει ή να ενημερωθεί οτι με την επιλογή του έληξε άδοξα την ιστορία.
Παρόμοια δουλεία έχουμε δει στο παρελθόν και από τη forhnet για το ένα λεπτό αρκεί το οποίο βραβεύτηκε κιόλας στα φετινά Ερμής.

Στα ενδιαφέροντα το αναμφίβολα υψηλό budget που θα πρέπει να δόθηκε και το γεγονός ότι το "viral" μοιάζει να αποπροσανατολίζεται με βάση το χρήμα.

Η ειδοποιός διαφορά του internet με κάθε άλλο διαφημιστικό μέσo, είναι η επιλογή της διαφήμισης απο τον δέκτη της, πράγμα που έγινε απόλυτη πραγματικότητα με τα viral.
Δηλαδή όταν περπατώ στο δρόμο είμαι υποχρεωμένος να δω τα banner στις στάσεις. Όταν βλέπω μια ταινία είμαι υποχρεωμένος να τη διακόψω και να παρακολουθήσω τις εμβόλιμες διαφημίσεις. Οταν ακούω μια ραδιοφωνική εκπομπή, όταν οδηγώ και με προσπερνά ένα τρόλεϊ, πάντα οι διαφημίσεις είναι εμβόλιμες στην πραγματικότητα μου.

Η πρόκληση στο internet είναι να κάνεις κάτι τόσο καλό που ο ένας να το στέλνει στον άλλο. Να διατηρείς ένα τόσο καλό site που ο δέκτης να έρχεται μόνος του κλπ.

Στην περίπτωση της lacta, βλέπουμε διαφημίσεις, να διαφημίζουν τη διαφήμιση!
Αντι το viral να είναι τέτοιο που να το στέλνει ο χρήστης σε άλλους χρήστες, μια σειρά τηλεοπτικών, ραδιοφωνικών και online banners σε στέλνουν στο "viral..."

Στα πολύ θετικά το εξαιρετικής ποιότητας γύρισμα.
Στα αρνητικά το απαγορευτικό βάρος και το υπεραπλουστευμένο σενάριο.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

To θέμα εδώ είναι ότι ΔΕΝ είναι viral :)

Δε νομίζω να το ισχυρίστηκαν ποτέ. Είναι ο κεντρικός άξονας μιας καμπάνιας που τρέχει σε όλα τα μέσα. Τηλεόραση, ραδιόφωνο, κινηματογράφους, banners, συσκευασίες κλπ.

greekviral είπε...

η ogilvy στο επίσημο blog της το λεει Γιώργο :D

Tags: Kraft Europe, Advergame, Branded Entertainment, Interactive Video, Social Media, Viral, Website.

Panos είπε...

Αγαπητό Blog :-)

Ευχαριστούμε για την παρουσίαση του "Love at first site".

Τα tags στο blog της OgilvyOne αναφέρονται στα διάφορα χαρακτηριστικά του project, ένα εκ' των οποίων είναι και το γεγονός ότι προωθείται και με viral τρόπο, τόσο μέσω του send to friend που είναι συνδεδεμένο με το concept της ιστορίας, όσο και μέσω του facebook. Και η αλήθεια είναι πως αρκετός κόσμος έχει μάθει για το project από φίλους και γνωστούς κατ' αυτόν τον τρόπο.

Όμως το project δεν το θεωρούμε μια viral ενέργεια. Από την αρχή μιλήσαμε για μία branded entertainment καμπάνια που προσδοκά στο να αυξήσει την εμπλοκή του κόσμου με το brand μέσα από μία μακράς διάρκειας αμφίδρομη εμπειρία που το brand προσφέρει στο κοινό.

Και για αυτό και το site διαφημίζεται από όλα τα μέσα.

Μπορεί να πει κανείς ότι διαφημίζεται η διαφήμιση, αλλά η δική μας οπτική είναι πως η Lacta προσκαλεί τον κόσμο να έρθει και να διασκεδάσει παίζοντας στην πρώτη interactive ιστορία αγάπης και να ζήσει μια πρωτόγνωρη εμπειρία.

Τα αποτελέσματα και τα οφέλη για το brand είναι προφανή και δικαιολογούν την επένδυση και την διαφήμιση... της διαφήμισης. ;-)

greekviral είπε...

Πανο ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Ισως να έχει δημιουργηθεί μια παρεξήγηση και άδικα χρεώνεται στους δημιουργούς. Ολοι πλέον οτι και να δουν, του βαζουν την ταμπέλα viral, προφανώς απο άγνοια.
Αυτο λοιπόν παρασύρει και το δημιουργό και θεωρούμε οτι ο ίδιος το "πουλάει" ως viral. Στη συγκεκριμένη περίπτωση βέβαια τα tags στο blog της Ogilvy βοήθισαν στο μπέρδεμα.
Thanks πάντως.

Άσχετο αλλα μιας και είσαι εδώ... το βίντεο με την μπαλάντα με τι στόχο το έχετε κανει?

Panos είπε...

@greekviral το βίντεο με την "μπαλάντα" έγινε εσωτερικά από την Bold για χρήση εντός δικτύου. Δεν ήταν φτιαγμένο για να βγει στο internet... αλλά βγήκε!