Ένα viral ορίζετε ώς πετυχημένο ανάλογα με το πόσες φορές εστάλη. Πάγεια διαφωνία με συναδέλφους, στα χρόνια που ασχολούμαι με το internet και τη διαφήμιση, είναι ότι τα κλικ σε banners και τώρα και σε virals δεν είναι πραγματικά το μέτρο επιτυχίας. Πχ το video με τον παλαιστίνιο που ανατιναζόταν μεσα σε ενα vw polo εστάλη χιλιάδες φορές. Δεν νομίζω όμως να επηρρέασε θετικα τις πωλήσεις... Επίσης το χειρότερο και με διαφορά viral που εχω δει ποτέ στην Ελλάδα (το οποίο το έχω πρoβάλλει και εδώ, αλλα δεν θέλω να το ορίσω τώρα) το έχω στείλει σε δεκάδες φίλους μου, κατηγορόντας το όμως. Υποθέτω η εταιρία παραγωγής του θα καμαρώνει για τα κλικς...
Η Ελληνική αγορά δεν μου μοιάζει ιδιέταιρα ώριμη να ορίσει και να κρίνει ακόμα την επιτυχία ενός viral και δεν μπορεί να το κάνει. Ισως και να μην αξίζει στην παρούσα στιγμή.
Πολύ περισσότερο, δεν θα το κάνω εγώ - γιατί ούτε θέλω και επίσης δεν μπορώ. Δεν έχω ούτε επίσημα στοιχεία από εταιρίες παραγωγής ή πελάτες ούτε και χρήζεται κανείς κριτής. Το πινακάκι που ακολουθεί κάθε post, είναι κάτι σαν legend και είναι εντελώς υποκειμενικό και προσωπική άποψη.
Αν δηλαδή έστειλα κάποιο viral ή το έλαβα, έχει να κάνει και με το αν ανήκω στο target group και όχι με την επιτυχία του. To δε σημείο που λέει αν το είδαμε σε μέσα εκτός internet έπηρρεάζεται επίσης από το τί μέσα παρακολουθώ.
Ας μην ξεχνάμε όμως ότι αυτό μας αφορά όλους. Δεν είναι σωστό λοιπόν κάποιος να λέει:
Aυτό το viral είναι αποτυχία, εγώ δεν το έστειλα πουθενά.
Προς το παρόν το μόνο viral που και στείλαμε και μας έστειλαν και το ακούσαμε και σε μέσα εκτός internet (και tv και ραδιόφωνο και τύπο) είναι το krasaki tou tsou. Αν το blog ήταν πιο παλιό η μονη δουλειά που επίσης θα περιλαμβανε check και στα τρία θα ήταν το πρώτο vodafone live feeds.
26.7.08
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου