15.5.08

Ελληνικά viral

Η έννοια viral υπάρχει πολύ καιρό στην Ελληνική αγορά.

Στο χώρο του internet δεν της δόθηκε η προσοχή που της έπρεπε (όπως συνολικά στο μέσο).
Το 2007 χωρίς να ακούγεται υπερβολικό είναι μάλλον το έτος 0 για τα Viral που εκμεταλλεύονται την Ελληνική αγορά.Η προωθητική ενέργεια live feeds της OgilvyΟne, για τη Vodafone, ανοίγει ένα νέο δρόμο στην Ελληνική διαφήμιση.

Η επιτυχία της ενέργειας μεταφράζεται σε διακρίσεις εντός αλλα και εκτός Ελλάδας.

Όλες οι εταιρίες γίνονται αποδέκτες ενός νέου αιτήματος κάποιων πελατών τους:θέλουμε ένα viral ή πολύ πιο ακραία, ένα "σαν της vodafone". Μάλιστα υπήρχε και υπάρχει ακόμα η αντίληψη, οτι viral είναι κάτι που κάνει χρήση video γιατί η εν λόγο ενέργεια λειτουργούσε με βίντεο.Όσοι εργάζονται στο χώρο ξέρουν πολύ καλά ότι υπήρξαν φιλότιμες και πολύ ενδιαφέρουσες ενέργειες πολύ νωρίτερα απο το 2007.

Το όχημα όμως της διαφήμισης που είναι οι πελάτες, αντιλήφθηκαν τη δύναμη ενός viral μόνο μετά την επιτυχία και τον ντόρο της συγκεκριμένης ενέργειας. Για του λόγου το αληθές θα προσπαθούμε να βρίσκουμε τέτοιο υλικό από το παρελθόν και θα δημοσιεύουμε. (υπολογίζουμε και στη βοήθεια των αναγνωστών μας σε αυτό στο greekviral@gmail.com)

Η αγορά μοιάζει ακόμα αθώα και άσχετη άλλα όλες οι Ελληνικές εταιρίες μπαίνουν πλέον με εξαιρετική δυναμική στο χώρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: